داداشْ...




دْاْدْاْشْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْ تُوْ ☜نَزْاْرْ نَنَتْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْ بِرِهْ صَفِهْ نُوُنْوْاْیْےْ ☞ نِمْیْخْوْاْدْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْ سَرِهْ دُخْتَرْاْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْ اَدْلْیْسْتِتْ ⇜ غِیْـــــــــــــرَتْےْ شْےْ ⇝ وٰالْا بِهْ جُونِ تُوْ

نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت19:07---20 مهر 1394
همچین میگی انگار مارو یادته ....

انگار من فراموش کارم دیووونه ...خل ...

همیشه یادمی نازنازی

من داخل تلگرامو اینا هستم اگه تونستی بیا اونجا حرف بزنیم البته اگه وقت داریآ
سلام..! مجازی زیاد نمیرم دیگه همین وبلاگ هم هر از گاهی میام آقا امیر... الان چیزی که مهمه درسِ در جریانی که


terrOr
ساعت19:51---8 مهر 1394
سلام کجایی کم پیدایی ؟
سلام...مگه باید من الان جایی باشم که شما بدونی کم پیدام یانه!!


علی
ساعت15:11---16 شهريور 1394
نازی علیم که تو 2013 چت مدیر ارشد بودم

شناختیم ببخشید تا الان نبودم
SLM.are shenakhtm


نازی
ساعت12:00---17 مرداد 1394
سلام خوبی نازی
علیم میشناسیم نازی کدوم روم میری هرجا میری بگو تا منم بیام خیلی تنهام مرسی عزیز فدات
سلام کدوم علی؟؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآق شده :
یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:,14:1♔ňăžàňįň♔ |